niedziela, 30 marca 2014

Stosik marcowy {2014}

Skromniutki ten stosik... właściwie to powinnam być z siebie dumna, że wykazałam się samodyscypliną i zdrowym rozsądkiem wzbogacając moją pękającą w szwach biblioteczkę tylko o pięć książek, z drugiej strony, patrząc na swoje nabytki, widzę w myślach te, z których zrezygnowałam. Ech, i tak źle, i tak niedobrze. Póki co - zapraszam do oglądania!




Od dołu - nabytki własne:

"Wład Drakula" Michael Augustin i "Mgnienie ekranu" Terry Pratchett - zakupy nieprzypadkowe, planowane od dawna, nareszcie moje!

"Zakochana modelka. Ostatnia muza Vincenta van Gogha" Alyson Richman - wypatrzona na marketowej wyprzedaży, żal było nie wziąć:)

Egzemplarze recenzenckie:

"Szepty lasu" Charles Frazier - od Black Publishing

"Przyzwoitka" Laura Moriarty - od Bukowego Lasu, właśnie skończyłam czytać, na dniach recenzja. Fantastyczna powieść!

Czy któraś z książek zwróciła Waszą uwagę?

Przypominam również o konkursie, w którym do wygrania są dwie z powyższych książek - póki co zgłoszeń niewiele, więc macie spore szanse na wygraną:)

37 komentarzy:

  1. "Zakochaną modelkę" bym przeczytała chętnie ;). Reszty nie znam. Poczekam na recenzje ;) (tak, leniwiec jestem).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, podkradłabym Ci "Przyzwoitkę", "Szepty lasu" i "Włada Draculę";]

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromny, ale piękny :) JEstem bardzo ciekawa "Włada Drakuli" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włada Drakulę bym chciała wreszcie przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szepty lasu i Zakochana modelka - to książki, które chętnie bym Ci zakosiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam w planach "Szepty ;lasu ciekawie, ciekawie mam nadzieję będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie te "Szepty lasu" :)
    I "Przyzwoitka" no i jeszcze 'Wład Drakula" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, że wytrzymałaś i twój stosik ma rozsądne rozmiary, u mnie znowu szał dzikich ciał... I oczywiście, mimo, że mam tyyyyle książek, od razu skoczyłam do zakładki konkursu. Powstrzymałam się w ostatniej chwili, dam szansę innym, którzy może mają jeszcze trochę miejsca na regałach :D
    Nie znam żadnej z książek na stosiku, ale ta o modelce van Gogha wygląda bardzo ciekawie, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, widziałam twój imponujący stosik, zazdrość mnie zżera:) A do udziału w konkursie zapraszam:)
      O modelce van Gogha możesz już u mnie przeczytać, tytuł jest podlinkowany:)

      Usuń
  9. Może stosik skromny, ale zacny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Szepty lasu" już czekają na swoją kolej. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włada bym Ci ukradła. W sumie ukradnę, bo już planuję napaść na Ciebie (albo na najbliżsża bibliotekę) ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napaść na moją biblioteczkę zaowocowałaby nawet dwiema książkami o Drakuli, więc muszę chyba zmienić zamki czy coś:)

      Usuń
  12. O Drakuli bym chętnie poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. malutki stosik, czy nie... każdy cieszy oko mola książkowego tak samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Włada Drakulę" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję "Przyzwoitki". A stosik właściwie mogłabym przygarnąć w całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, co się będziemy rozdrabniać, Ania małe stosiki połyka w całości :P

      Usuń
  16. "Włada..." też mam na półce ;)
    Czekam więc na recenzję wyżej wymienionej i na Pratchetta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Mgnienie ekranu" bym z chęcią przygarnął.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam i nie czytałam żadnej z tych książek. Mogą okazać się bardzo ciekawe :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję książki o Vladzie Tepesu... bo na razie nie wiem, co o tym myśleć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już druga powieść o jego losach, jeśli będzie choć w połowie tak dobra, jak C.C. Humphreysa, będę zadowolona:)

      Usuń
  20. Skromny , ale mam nadzieję, że jakościowo bardzo dobry. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie ,,Przyzwoitka,,:)
    Czekam na recenzję, bo już przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jutro, najpóźniej pojutrze, recenzja ukaże się na blogu:)

      Usuń
  22. Mnie ciekawi "Wład Drakula", więc czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wład Drakula - mogłabym przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten Wład, to nawet mnie wystraszył... ;) Zainteresowała mnie właśnie ta książka, bo o tej postaci napisano już chyba wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosik może i nie wielki, ale jaki smakowity:) W konkursie nie wezmę udziału, bo wygrałam ostatnio, ale kibicuję wszystkim, którzy się zgłoszą:) Wrzucam szybko banerek do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosik może niewielki, ale jaki smakowity! W konkursie nie wezmę udziału, bo wygrałam u ciebie ostatnio, ale trzymam kciuki za wszystkich i wrzucam do siebie banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznotki :) czekam na recenzję "Przyzwoitki", bo tytuł brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również jestem ciekawa recenzji przyzwoitki :-) Oj znam te dylematy mola książkowego ale jestem zdania że lepiej tak, niż nieustannie gonić jakieś terminy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powtórzę to, co pisałam u Aneczki: nieważna ilość, ważna jakość;)
    Oryginalna nie będę, też czekam na zapowiadaną recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Wład Drakula" szczególnie mnie zainteresował :)

    Zapomniałaś nadmienić, że w Twoim stosiku widnieje także książką "Mgnienie ekranu" Pratchetta :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.