poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Stosik kwietniowy {2013}

Kwietniowa obfitość fantastycznych lektur:




Od góry:

1. "Stulecie chirurgów" Jürgen Thorwald - zakupione na promocji w Znaku :)


2. "Wiedeń" Sarah Woods - do recenzji od wydawnictwa G+J

3. "Jutro przypłynie królowa" Maciej Wasielewski - recenzencka od wydawnictwa Czarne

4. "Na haju do raju" J. Maarten Troost - recenzencka od wydawnictwa Dolnośląskiego i Obliczy Kultury

5. "Dziennik Mai" Isabel Allende - recenzencka od wydawnictwa Muza

6. "Lalki z getta" Eva Weaver - recenzencka od Prószyńskiego i portalu upadli.pl

7. "Dom tajemnic" Lorena Martin D. - recenzencka od Bukowego Lasu

8. "Sekretna księga Dantego" Francesco Fioretti - recenzencka od Matrasa

9. "Pępowina" Majgull Axelsson - recenzencka od wydawnictwa W.A.B.

10. "Honor legionu" Andrzej Sawicki - do recenzji od wydawnictwa Erica

11. "Chodziło o miłość" Robert Rient - recenzencka od Soni Dragi

12. "Czarna lista" Brad Thor  jak wyżej

13. "Tygrys" John Vaillant  - jak wyżej

14. "Tajemnica Nostradamusa" Judith Merkle Riley - recenzencka od Książnicy

15. "Meridon" Philippa Gregory - jak wyżej

16. "Kobiety Wojny Dwu Róż" Philippa Gregory - jak wyżej

Oprócz tego e-book od wydawnictwa Koobe "Spowiednik rzeczy" Wojciecha Bauera

Tradycyjnie: czy znaleźliście tu coś dla siebie?

46 komentarzy:

  1. O matko! więcej nie było?! oczywiście żartuję i czekam na recenzję Meridonu, o tytuł brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta - ja też nie mogę już doczekać się lektury ostatniej części sagi rodu Laceyów!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Ps. Tajemnica Nostradamusa, którą masz w kolejce do czytania jest świetna, jak zresztą wszystkie książki tej autorki. Moja ulubiona to Czara wyroczni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta - ha, mam nadzieję! Zakochałam się w prozie tej autorki dzięki serii powieści o Małgorzacie, a "Czara wyroczni" była naprawdę dobra, więc nie spodziewam się niczego innego po Nostradamusie:)

      Usuń
  3. Tak! Znaleźliśmy coś dla siebie!
    "Wiedeń", "Lalki z getta" i "Sekretna księga Dantego"- to moje typy. Czekam na recenzje!
    Pozdrawiam, miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perry - "Lalki z getta" już niebawem, czekają na zatwierdzenie przez portal:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Ale wspaniałości! Prawie wszystkie książki chętnie bym przeczytała. Ostatnio mnie coś Thorwald interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosiak - prawda? A to sprawka jednej z blogerek, która mnie zaraziła chęcią poznania książek tego autora :D
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Cudowny stosik. Jestem ciekawa P.Gregory oczywiście i Dziennika Mai.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego. Żadnej książki w zasadzie nie znam, tytuły nic mi nie mówią, więc ciężko mi orzec, czy znalazłam wśród nich coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stulecie chirurgów" po prostu muszę przeczytać, z chęcią sięgnęłabym też po "Lalki z getta".
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To raczej stos niż stosik. Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosik wygląda naprawdę apetycznie. :D Miłych chwil z lekturą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Stulecie chirurgów" jest świetne - czyta się niczym dobrą powieść historyczną, Thorwald wyśmienicie opowiada o historii medycyny. Polecam również pozostałe jego książki :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dada - właśnie dlatego kupiłam tę książkę, a po niej z pewnością przyjdzie kolej na następne :D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Zabieram po cichutku "Stulecie chirurgów", "Dziennik Mai", "Lalki z getta", "Pępowinę" i... uciekam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuch - a ja udaję, że tego nie widzę:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. O, jakaś nowa Allende, w sumie to ją lubię, ale dawno nic jej nie czytałam, jestem ciekawa, co to za Maja...
    Ewentualnie jeszcze sięgnęłabym w ciemno po książkę z Czarnego.
    Pozostałe - niekoniecznie moje rewiry czytelnicze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnesto - o tak, reportaże Czarnego są rewelacyjne, a "Jutro przypłynie królowa" nie jest tu wyjątkiem:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Piękny stos, jaki bogaty i różnorodny - super! "Pępowinę", "Stulecie chirurgów" i "Jutro przypłynie królowa" biorę na pierwszy ogień :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Dom tajemnic" i "Dziennik Mai" to książki, które chciałabym jak najszybciej dorwać :) Wiedeń jest przepięknym miastem, więc przewodnik na pewno będzie Ci się dobrze czytać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatriz - w Wiedniu zakochałam się kilka lat temu, stąd ten przewodnik - chciałabym wiedzieć, czego jeszcze nie widziałam i co warto byłoby zobaczyć:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Podebrałabym P. Gregory oraz "Lalki z Getta" :-)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałem kupić "Stulecie chirurgów" w promocji na Znaku, ale w ostatniej chwili zmieniłem zdanie i wybrałem co innego ;-) Miłej lektury, stos przeogromny i przeapetyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek - mnie też kusiło wiele innych rzeczy, ale w końcu ileż można to było odkładać? A w promocji 35% droższa książka wychodzi najkorzystniej :D
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Stosik z prawdziwego zdarzenia:) Zazdroszczę i życzę przyjemnego czytania:) Moje typy to oczywiście "Dom tajemnic" oraz "Tajemnica Nostradamusa" a także "Kobiety Wojny Dwu Róż":)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczka - książki jak zawsze są do twojej dyspozycji:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Na brak lektur nie możesz narzekać XD Zainteresowały mnie tytuły "Chodziło o miłość" i "Kobiety wojny dwu róż". Moja Mama czytała natomiast "Meridon", mimo że nie znała poprzednich części, ale jakoś zdołała się połapać, o co chodzi. Ja ciągle nie przekonałam się do książek p. Gregory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanna - połapać się można, ale ile się traci nie znając poprzednich tomów! Mam nadzieję, że Twojej mamie uda się dorwać pozostałe części, bo warto, a może i ty przekonasz się do prozy Philippy:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  19. Kilka książek bardzo chętnie bym Ci podebrała i postawiła na swojej półce. A o części dopiero pierwszy raz słyszę/widzę. Mam jednak nadzieję, że sprawią Ci dużo przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż za cudowny stooosik! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromne stosisko się nazbierało, tylko życzyć przyjemnego czytania, a nie wątpię, że takie właśnie będzie. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pewnie w trakcie będę dopisywać do swojej listy, zawsze się sugeruję Twoimi recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mani - bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :D
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  23. Ładny stosik! :) Jak dla mnie to każda książka jest interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspanialosci! Zazdroszcze "Dziennika Mai", "Lalek z getta" i "Pepowiny" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stulecie chirurgów, mam identyczne wydanie, pozostałe książki Thorwalda też mam w takim, piękne i dobrze się czyta:) Poza tym zabrałabym Tajemnicę Nostradamusa. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba Sekretna księga Dantego?

    OdpowiedzUsuń
  26. Z niecierpliwością wyczekuję Twojej recenzji Domu tajemnic i Honoru legionu, bo obie książki mnie ciekawią, ale sama nie wiem, czy je kupić... Miłego czytania i udanego weekendu majowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow jaki stos, ile nowości. zawsze takich zdjęć mam wielką radochę, i podglądam co kupić następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  28. to się nazywa stos!
    miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ ogromne stosisko :) Dziennik Mai i Pępowinę chętnie bym Ci podkradła, chociaż pozostałe tytuły też kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Doczekałaś się widzę wreszcie "Stulecia chirurgów". Super! :) "Lalki z getta" też mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdy zobaczylam Wieden, od razu pomyslalam o Anecie :-) Chyba mi to na stale zostanie ;-) Naprawde sliczny stosik, niejedna ksiazke bylabym gotowa podebrac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. ,,Stulecie chirurgów" ostatnio mnie zainteresowało. A tak na dokładkę to ,,Dziennik Mai" i ,,Pępowina", bo na Axelsson czaję się od dłuższego czasu, ale jeszcze nie czytałam, bo ,,zawsze coś" wypadnie.
    Miłego czytania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudowny stos! Czy znaleźliśmy coś dla siebie? Pewnie :-) Musiałbym przepisać całą listę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.