czwartek, 22 sierpnia 2013

Pomysł na prezent, czyli Gazetomania!

Wybór prezentu - obojętnie z jakiej okazji - który byłby trafiony, oryginalny, wzbudził niekłamaną radość, a przy tym okazał się wielką niespodzianką, jest zadaniem szalenie trudnym, a nieraz nawet niemożliwym do wykonania. Ja najczęściej głowię się tygodniami nad doborem prezentu, który spełniałby te warunki, nawet, jeśli dobrze znam upodobania osoby, którą chcę obdarować. Nie da się ukryć, że najwięcej frajdy sprawiają prezenty z jednej strony zaskakujące i zabawne, z drugiej - skrojone na miarę jak u przedwojennego krawca. Tym, których zbliżająca się rodzinna uroczystość przyprawia o palpitacje serca, wychodzi na przeciw portal Gazetomania .Jego oferta jest dokładnie tym, czego potrzebujecie, jeśli szukacie oryginalnego, zaskakującego prezentu idealnie dopasowanego nie tylko do okazji, ale i osoby, którą pragniecie obdarować:)



Gazetomania to miejsce, w którym możemy stworzyć wyjątkowy i niepowtarzalny prezent dla bliskiej osoby. Wystarczy pięć minut - nie trzeba się rejestrować ani logować - by samemu zaprojektować własny numer gazety z artykułem i zdjęciem kogoś bliskiego. Cały proces jest bardzo prosty i objaśniony krok po kroku - poradzi sobie z nim nawet dziecko:)

Do dyspozycji mamy 70 gotowych artykułów dostosowanych do konkretnej okazji, choć istnieje również możliwość zamieszczenia własnego tekstu. Jeśli marzy Wam się niestandardowy prezent na 50 urodziny , chcecie obdarować Młodą Parę czymś więcej, niż zwyczajową kopertą i bukietem kwiatów...


... pokazać Mamie, że jest dla Was kimś wyjątkowym...


... zaskoczyć przyszłą Pannę Młodą dowcipnym artykułem o jej wieczorze panieńskim...



 ...lub szefa - niebanalnym i z klasą tekstem na pierwszej stronie...


... spersonalizowana gazeta jest dla Was idealnym pomysłem:)

Gazetomania oferuje naprawdę szeroki wachlarz szablonów - możemy samodzielnie wybrać nie tylko odpowiednią okazję, wyedytować wybrany artykuł (lub wkleić własny, dzięki czemu prezent będzie jeszcze bardziej osobisty i wyjątkowy) i wgrać własne zdjęcie, ale również określić wzór gazety, jej front i stronę końcową. Już samo przygotowanie prezentu daje mnóstwo frajdy, zwłaszcza, że teksty szablonów są tak pomysłowe i zabawne, że trudno utrzymać powagę - poza tym bezcenne jest wyobrażanie sobie reakcji bliskiej osoby na TAKI prezent :)

Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i nie wypróbować możliwości, jakie daje portal. Jako że zbliżają się urodziny mojego taty, którego wyjątkowo trudno jest czymkolwiek zaskoczyć, a jeszcze trudniej trafić w jego gust, pomysł prezentu nasunął się sam:)
Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że ostateczny efekt będzie aż tak dobry i wzbudzi tyle pozytywnych emocji! Co innego widzieć na ekranie monitora własnoręcznie wybrany artykuł ze zdjęciem bliskiej osoby, co innego trzymać w ręku gotowy egzemplarz osobiście przygotowanej gazety. Różnica jest ogromna, wrażenia - niepowtarzalne, a satysfakcja - wyjątkowa! Wyobraźcie sobie zatem reakcję osoby, która jest nie tylko bohaterem wstępniaka opatrzonego zdjęciem, ale i niczego nie spodziewającym się adresatem takiego prezentu!

Uwaga, debiut mojego taty w internecie:)


Jak widzicie gazeta jest pięknie oprawiona i gotowa do zawieszenia na ścianie - moim zdaniem rewelacyjny pomysł, dzięki któremu obdarowany już zawsze będzie się uśmiechał na jej widok i z radością wspominał dzień swoich urodzin - zwłaszcza TYCH urodzin:)
Drugi egzemplarz gazety jest już bardziej tradycyjny - idealnie nadaje się do pokazywania znajomym i rodzinie, bo jestem przekonana, że nie ma osoby, która mogłaby się przed tym powstrzymać:)


Tata otrzyma swój prezent mniej więcej za miesiąc, musicie więc uzbroić się w cierpliwość, jeśli chcecie poznać jego reakcję - na pewno podzielę się tym z Wami w odpowiednim czasie:)

Gazetomania okazała się pozytywnym zaskoczeniem nie tylko w kwestii pomysłu i jakości produktu, ale również obsługi klienta. Pracownicy portalu wykazali się pełnym profesjonalizmem i sympatycznym obejściem: nie tylko dyżurują pod telefonem i mailem gotowi do pomocy niezdecydowanym, ale i działają w błyskawicznym tempie - nawet, jeśli szykujecie prezent na ostatnią chwilę, możecie być pewni, że przesyłka dotrze na czas. Do mnie dotarła następnego dnia po złożeniu zamówienia, w dodatku zapakowana porządnie i z wielką dbałością wykluczającą jakiekolwiek uszkodzenia podczas transportu.

Nie musicie też obawiać się, że cena za tak oryginalny i sympatyczny prezent jest wygórowana, co częstoniemile nas zaskakuje. Zainteresowanych odsyłam na stronę portalu, gdzie możecie wybrać zarówno pojedynczy egzemplarz własnoręcznie przygotowanej gazety, jak i różne pakiety - w tym na przykład mój, składający się z egzemplarza pamiątkowego oprawionego w ramkę i dodatkowej gazety do zabawy:) 

Moim zdaniem Gazetomania to znakomity pomysł dla tych, którym wybór prezentu sprawia jakiekolwiek trudności, a chcieliby zaskoczyć bliską osobę czymś oryginalnym, niestandardowym i sprawić, by ten wyjątkowy dzień zapisał się w pamięci, był źródłem radości, dobrej zabawy i na zawsze już kojarzył się z ofiarodawcą. Na pewno macie w swoim otoczeniu kogoś, kogo chcielibyście wyróżnić takim prezentem, zobaczyć uśmiech niedowierzania i zaskoczenia na jego twarzy. Jeśli tak - gorąco polecam ofertę portalu Gazetomania!

Moja ocena: 5/5

27 komentarzy:

  1. Ja także mam zawsze problem z pomysłem na prezent, ale ten jest naprawdę bardzo fajny ; ) szkoda, że mój tata miał urodziny miesiąc temu ... na pewno wykorzystałabym ten patent ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna czyta - okazji jest wiele, wystarczy wybrać - lub zrobić własną gazetę zupełnie bez okazji, dla żartu:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Pomysł dość oryginalny wymagający wymaga pomysłowości i polotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natanna - pomysł rzeczywiście oryginalny, ale bardzo łatwy do wykonania, naprawdę!
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Ale super sprawa, Też muszę skorzystać z tego nietuzinkowego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki pomysł, muszę też coś podobnego dla rodziców przygotować :) Jeśli się nie mylę to Kreatywa zrobiła taki prezent swoim rodzicom na rocznicę ślubu i byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika - tak, pamiętam, jak pisała o ich reakcji! Niesamowite, ile radości sprawić może taki pomysłowy drobiazg:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Już kiedyś gdzieś słyszałam o takim pomyśle, ale nigdy nie trafiłam na stronę, gdzie można by coś takiego zmajstrować. Dzięki Tobie już znam adres i może to być część prezentu dla moich rodziców z okazji zbliżającej się rocznicy ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta - znakomity pomysł, założę się, że będą zachwyceni i mega zaskoczeni!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Fajny pomysł :D Zabawny i niezłą frajdę można zrobić drugiej osobie. Ciekawe co powie Twój tata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miqaisonfire - już nie mogę się doczekać, nie wiem, jak wytrzymam cały miesiąc nie zdradzając tajemnicy:/
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Znam młodą parę, która dostała taki właśnie prezent - fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa! Cudna rzecz. Uwielbiam oryginalne prezenty, a za miesiąc moja przyjaciółka ma urodziny. Chyba już znalazłam pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o czymś takim, świetny pomysł, może sama kiedyś skorzystam :) Dzięki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tata wygląda jak w realu! Z pewnością się ucieszy z oryginalnego prezentu. Ciekawy pomysł:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jak ja uwielbiam takie oryginalne pomysły na prezenty , na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie myślę o czymś takim dla rodziców w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Już wiem, co dam babci na 80-te urodziny:) Sama też bym się bardzo ucieszyła z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia o Gazetomanii! Znakomity pomysł na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam to już wcześniej :D świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzieś już to widziałam. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam wcześniej ofertę tejże strony u Kreatywy, która zrobiła podobną niespodziankę swoim rodzicom :). Niebanalny pomysł, myślę, że każdy byłby zaskoczony, dostając takie cudo :).

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.