piątek, 31 marca 2017

Stosik marcowy [2017]

Dwie książki trudno nazwać stosikiem, no ale cóż, bywa i tak - w marcu do mojej biblioteczki trafiły te oto piękności:




Od góry:

Maria Skłodowska Curie  Magdaleny Niedźwiedzkiej - recenzencka od wydawnictwa Prószyński i s-ka - ciekawe spojrzenie na sylwetkę naszej uczonej. O wrażeniach z lektury przeczytacie tutaj.

To właśnie robię  Lynsey Addario - recenzencka od Świata Książki - jako że nie potrafię przejść obojętnie obok historii spisanych przez reporterów wojennych, książka stała się moją własnością i właśnie się czyta ^^

Chcielibyście przeczytać którąś z nich?

7 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej pozycji 'To właśnie robię, że bardzo dobra. Będę czekać na recenzję;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę o Marii Skłodowskiej-Curie mam w najbliższych planach. Zapowiada się intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie rzadko sięgam po takie pozycje, ale "To właśnie robię" brzmi bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. "To właśnie robię" może być dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę o Skłodowskiej też mam i liczę na naprawdę dobrą lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik może niewysoki, ale buzujący czytelniczymi wrażeniami. Ja mam niezwalczoną chęć przeczytać książkę o Skłodowskiej i myślę, że nie omieszkam, jeżeli tylko nadarzy się ku temu okazja 😊 zwłaszcza po Twojej sugestywnej i kuszącej recenzji 🎀

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym przeczytać Maria Skłodowska Curie Magdaleny Niedźwiedzkiej. Dużo o niej czytałam pozytywnego, a jako chemik z wykształcenia pragnę poznać losy naszej noblistki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.