niedziela, 27 kwietnia 2014

I Festiwal Książki BookFest - 26 kwietnia 2014


Śląskich Blogerów Książkowych - jako patronów medialnych wydarzenia - nie mogło dziś zabraknąć w miejscu, gdzie odbywał się I Festiwal Książki BookFest zorganizowany przez Galerię Zabrze i księgarnię Victoria.  Dolny poziom galerii opanowali wystawcy - twórcy zajmujący się rękodziełem ze Śląska i okolic. Zresztą zobaczcie sami, jakie cudeńka przygotowali dla odwiedzających:




















Jeśli jesteście zainteresowani tymi pięknymi wyrobami, a nie było Wam dziś do Zabrza po drodze - nic straconego, oto kilka adresów, pod którymi je znajdziecie:

Pracownia Rękodzieła Dekoracyjnego ECO-ART
Rękodzieło Grafika Fotografia Krystyna Zimnal
Rękodzieło, murale, zajęcia plastyczne dla dzieci Hej-Ho
Pracownia Działań Twórczych Luna-Art
Pracownia Rękodzieła Nieprofesjonalnego Srebrna Agrafka

BookFest okazał się kolejną okazją do spotkania w gronie ŚBK - tym razem było nas może niewielu, ale za to humory i pomysły dopisywały, jak zwykle.


Od lewej: Aneczka, Sardegna, Magdalenardo, Archer, ja. Na zdjęciu brakuje Agnes, Oli, Gosi i Krzysztofa, no i mojej Agi, która pełniła funkcję nadwornego fotografa :D
Może kiedyś uda nam się zrobić fotkę, na której będą WSZYSCY uczestnicy spotkania :P

Zainteresowanym przypominam, że BookFest będzie odbywał się jeszcze dzisiaj, w godzinach od 10.00 do 16.00. Serdecznie zapraszamy!

13 komentarzy:

  1. Wszyscy uśmiechnięci i zadowoleni, coś pięknego! A te wyroby niesamowicie cieszą oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko, że było tak mało około książkowych rzeczy, ale i tak było w czym wybierać :) to kiedy znów się umawiamy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne wydarzenia macie w tym Zabrzu, szkoda że mam daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram szczękę z podłogi. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na coś podobnego w moim mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę w Katowicach, mogłabym wpaść do Zabrza, ale... dopiero bardzo późnym wieczorem, więc już nie zdążę... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że znów nie udało nam się spotkać, ale i tak się cieszę, że dałam radę się pojawić dziś, bo festiwal był tego wart;) Ostatnio czuję się bardzo poza grupą, nieszczęsna moja praca:( Mam nadzieję, że w końcu też się do jakiegoś wspólnego zdjęcia "dokleję":)))
    pogodnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedmioty były bardzo atrakcyjne, ale cieszę się, że ograniczyłam moje zapędy zakupowe do minimum ;) Spotkanie blogerów nad wyraz udane, ale przecież nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super impreza, naprawdę :) Choć w ciągłym biegu byłam, to i tak zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za relację:) łapiemy trochę oddechu i zaczynamy kombinowac nad kolejnym wydarzeniem:) koncówka czerwca zapowiada się ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za udaną sobotę. Szkoda, że moje stoisko (Scrap.com.pl) nie załapało się na zdjęcia, bo długo siedziałam by przygotować tematyczne prace ;-) Tutaj tylko mały fragment.

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/10177420_645322245523691_3113293937777716870_n.jpg

    A inne prace zaczęłam publikować na swoim prywatnym blogu, bo przed bookfestem nie zdążyłam :-)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.