wtorek, 14 stycznia 2014

Spotkanie autorskie z Ryszardem Kleinem


31 stycznia o godzinie 17.00 w księgarni Victoria w Zabrzu odbędzie się kolejne spotkanie z autorem - tym razem gościem będzie pan Ryszard Klein: zabrzanin, pedagog, muzyk, społecznik; założyciel widocznego w Polsce Zespołu Muzyki Dawnej „Allegro”. Znany w środowisku z organizowania koncertów, festiwali, akcji charytatywnych i kierowania instytucjami kultury. Autor dobrze przyjętej "Ciszy - esencji naszego umysłu" (moja recenzja), tym razem zaprezentuje czytelnikom swoją najnowszą książkę "Jam jest".


Na zachętę mam dla Was fragment audiobooka z książki "Jam jest" (muzyka: Grażyna Klein-Jarasz, czyta: autor): KLIK 
Książkę można kupić TUTAJ
Mój wywiad z Ryszardem Kleinem: KLIK
Wywiad z dziennikarzem Eugeniuszem Gołybardem  - rozmowa o sekretach umysłu: KLIK


Śląscy Blogerzy Książkowi oraz księgarnia Victoria serdecznie zapraszają wszystkich zainteresowanych na spotkanie :)

2 komentarze:

  1. mam wrażenie, że Śląsk przoduje w spotkaniach autorskich. dlaczego do Katowic mam ponad 1,5 godz jazdy samochodem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania autorskie to świetna inicjatywa, która umożliwia bliski kontakt z pisarzem :) Więcej takich!

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.