poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wyniki konkursu z "Tajemnicami pachnidła"

Moi drodzy,

poniżej podaję wyniki konkursu, którego nagrodą są dwa egzemplarze niedawno przeze mnie recenzowanej książki "Tajemnice pachnidła" autorstwa Agaty Wasilenko, w dodatku opatrzone jej autografem.

Książki wędrują do:

Miqi:
"Jako że uwielbiam książki z autografem, a "Pachnidło" i czytałam i widziałam, to się do konkursu zgłoszę.
Chyba najbardziej lubię zapach świeżego melona, ale nie takiego jakie możemy kupić w Polsce, ale melona z Turcji np. Kojarzy mi się właśnie z wakacjami tam, które były słoneczne, wspaniałe, ale oczywiście za krótkie..."

oraz Loli Oli:
" Ja uwielbiam od dziecka zapach drzewa lawendowego i samej lawendy <3 Od razu przypominam sobie jak byłam małym dzieciaczkiem, mama zabierała mnie na spacery i każdego dnie nasza 'podróż' kończyła się na uschniętym drzewie lawendowym (o dziwo miało na sobie jeszcze kwiatki). Teraz codziennie rano, popołudniu i wieczorem chodzę na swoje podwórko, by rozkoszować się zapachem tego drzewa. Mam nawet perfumy o jego zapachu, uwielbiam to ;)"

Dziewczyny, gratuluję i bardzo proszę o przysłanie danych do wysyłki na adres: karolinnaamm@gmail.com
Dziękuję za udział w konkursie i pozdrawiam ciepło!

7 komentarzy:

  1. No patrzcie :))) Przeglądałam właśnie banery konkursowe, które mam na blogu i zauważyłam, że Twój konkurs dwa dni temu się skończył, wchodzę sprawdzić kto wygrał, będąc przekonaną, że to nie ja, a tu taka ogromna niespodzianka!! :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.