środa, 19 grudnia 2012

"Profesor Henry Intensywny kurs dla początkujących"

Multimedialny internetowy kurs językowy Profesor Henry powstał na licencji programu wydawnictwa Edgard. Wersja, którą miałam przyjemność testować to nowoczesny, intensywny kurs języka angielskiego na poziomie podstawowym, czyli A1 - A2 oferujący intensywny trening wszystkich umiejętności językowych.
Ogromną zaletą wersji online jest to, że można z niej korzystać wszędzie - cały materiał dostępny jest na stronie kursu, nie trzeba nam płyt, podręczników, ani nawet komputera, co jest wyjątkowo komfortowym rozwiązaniem.
Oferta wydawnictwa Edgard nie ogranicza się tylko do języka angielskiego - zarówno na platformie Multikurs, jak i zestawach płyt dostępne są kursy do nauki niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, rosyjskiego oraz języków przyszłości: japońskiego, chińskiego i arabskiego na różnych poziomach i w różnych wersjach. Pełna oferta kursów tutaj.


Materiał zgromadzony w Profesor Henry Intensywny kurs odpowiada czterem semestrom nauki na kursie stacjonarnym i został stworzony przez metodyków z kilkunastoletnim doświadczeniem oraz native speakerów. Możemy być zatem pewni profesjonalizmu i rzetelności kursu, które to przekonanie znajduje potwierdzenie w toku nauki:)
Dla niezdecydowanych istnieje możliwość darmowego dostępu do lekcji przykładowej (przez dwa dni), a także wykonania bezpłatnego testu poziomującego.

Za wyborem propozycji edukacyjnej wydawnictwa Edgard przemawia wiele zalet:
- przyjazny, a zatem przejrzysty i czytelny interfejs,
- 1000 interaktywnych i urozmaiconych ćwiczeń podzielonych na praktyczne moduły (interaktywne dialogi z możliwością nagrywania, nauka słówek, zwrotów i zdań, nauka pisania tekstów, prezentacje multimedialne, nagrania z ćwiczeniami uczące rozumienia ze słuchu, przystępnie objaśniona gramatyka z ćwiczeniami sprawdzającymi),
- 14 obszernych lekcji podzielonych tematycznie,
- duża baza słownictwa (dostęp do 2500 słów i zwrotów),
- 2750 nagrań profesjonalnych lektorów,
- słownik online zawierający 10 tys. haseł i zwrotów,
- możliwość wydrukowania fiszek,
- żywe dialogi i gotowe do użycia zwroty,
- możliwość nagrania własnej wersji wypowiedzi lub pojedynczego słówka i porównania jej z wersją oryginalną, doskonalenie akcentu,
- bogactwo multimediów: 20 rodzajów urozmaiconych ćwiczeń, zabawne animacje i filmy video, gry językowe, ciekawostki o kulturze i języku, artykuły,
- propozycje użycia konkretnego słówka lub zwrotu w zdaniach,
- dostęp do materiałów dodatkowych,
- system śledzenia postępów w nauce motywujący do dalszej nauki



Opanowanie Profesor Henry Intensywny kurs dla początkujących gwarantuje:
- bezproblemowe porozumiewanie się w codziennych sytuacjach komunikacyjnych,
- zrozumienie wypowiedzi związanych z życiem codziennym,
- poznanie podstawowych zagadnień tematycznych,
- umiejętność prawidłowej wymowy i pisowni angielskiej


dodatki multimedialne

Dla zainteresowanych programem - trzy krótkie animacje "jak to działa" - klik oraz opinie zadowolonych klientów: klik. 
A zaręczam, że warto zainteresować się ofertą językową tego wydawnictwa - stoi na naprawdę wysokim poziomie, jest kompleksowa, a kursy wieloaspektowe, kładące nacisk na efektywną i szybką naukę, co przecież nie zawsze idzie ze sobą w parze. Multikurs i Edgard gwarantują skuteczną, szybką, przyjemną i bezbolesną naukę wybranego języka bez wychodzenia z domu, gorąco polecam!

Moja ocena: 5/5

za udostępnienie kursu językowego serdecznie dziękuję platformie Multikurs.pl :)

14 komentarzy:

  1. Takie kursy są jednak nie dla mnie. Próbowałam w ten sposób uczyć się hiszpańskiego, ale brakuje mi samozaparcia, by samodzielnie, bez bata nad głową, przysiąść solidnie do nauki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia J. - moim batem jest dostęp tylko (albo aż) na trzy miesiące:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Jest to pewna motywacja, ale nie wiem, czy na mnie by podziałała. Zimą budzi się we mnie wielki leniwiec :)

      Usuń
  2. Ja bym sobie chętnie kupiła Pierre'a do francuskiego :) Od dawna mam ochotę na ten kurs, tylko cena mnie trochę przeraża. Ale słyszałam, że warto po te kursy sięgać, są warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trinity - oj warto, warto! Francuski też mnie kusi, dawno nie miałam styczności z językiem, a szkoda byłoby go zapomnieć...:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Z Klausem nauczyłam się niemieckiego i wszystkie materiały Edgarda bardzo sobie cenię. Fajnie że są teraz dostępne w wersji online choć sama jednak wolę mieć na własność ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alison2 - co racja, to racja:) Dzięki tej różnorodności każdy znajdzie własny tryb nauki:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Mam taki z hiszpańskiego, bardzo fajny jest:) A z niemieckiego korzystam z Profesora Klausa do nauki słownictwa, fajnie moblizuje do nauki przez narastające powtórki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się skuszę. Cały czas zabieram się za naukę języka, tylko się zabrać nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o profesora Henry'ego, to kurs nie jest mi potrzebny, bo angielski znam. Ale korzystam z Profesora do nauki słówek i muszę przyznać, że jest genialny! Słówek nigdy dość! Więc jeśli ten kurs jest równie dobry jak program do słówek to na pewno warto się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viconia - no cóż, moja znajomość angielskiego plasuje się nieco wyżej, niż przewiduje poziom podstawowy,wzięłam ten kurs ze względu na córkę :D
      A rzeczywiście jest dobry, szczerze mówiąc nie przypuszczałam, że aż tak. Na pewno moja przygoda z Profesorem Henrym na tym się nie skończy:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. W takim razie polecam Wam też słownictwo z Profesora Henry'ego. Świetna sprawa, podzielone na 4 poziomy trudności, więc można sobie zacząć od 1 poziomu na spokojnie. Sam rozplanowuje powtórki, codziennie wchodzisz i widzisz co masz do powtórzenia, a potem możesz przerabiać kolejne słówka. A słówka w znajomości języka to rzecz bardzo ważna :D

      Usuń
  7. Od dawna szukam jakiegoś dobrego kursu jęz. angielskiego dla siebie. Może wypróbuje ten skoro polecasz?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa - polecam, jest znakomity:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.