czwartek, 3 marca 2011

"Emma i ja"

Autor: Elizabeth Flock
Tytuł: "Emma i ja"
Wydawnictwo: Mira, 2006
Ilość stron: 383
Okładka: miękka

Książka wzruszająca i trudna,poruszająca problem znęcania się nad dziećmi przedstawiony z punktu widzenia dziecka - tym bardziej zapadający w serce i poruszający.
Zrobiła na mnie piorunujące wrażenie właśnie przez wzgląd na oddanie głosu niewyobrażalnie maltretowanemu dziecku,dla którego jedyną dostępną ucieczką od zła jest wejście do stworzonego przez siebie świata.
Wielkim zaskoczeniem dla mnie było zakończenie - niespodziewane i bolesne jeszcze bardziej niż to,co je poprzedza.
Z pewnością warto sięgnąć po tę lekturę.

Moja ocena: 4/5

Opublikowane na stronie: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/38321/emma-i-ja/opinia/922154 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.