sobota, 26 lutego 2011

"Podróżnik WC"

Autor:Wojciech Cejrowski
Tytuł:"Podróżnik WC"
Wydawnictwo: Bernardinum, 2010
Ilość stron: 251
Okładka: twarda

Katastrofa! Sięgnęłam po tę książkę z założeniem,że będę się nią delektować i rozkoszować każdym zdaniem,czytać po jednym,góra dwa rozdziały dziennie,żeby starczyło na jak najdłużej - i nic z tego nie wyszło.
Książka jest po prostu rewelacyjna!Człowiek łyka ją głębokimi haustami,jak świeże powietrze,wciąż niesyty jej wspaniałości.I choć bardzo się starałam "oszczędzać" sobie tę lekturę,połknęłam ją w jeden dzień,zachłannie zaczytując się w kolejnych przygodach WC.
Uwielbiam w książkach Cejrowskiego wszystko ; od stylu narracji,lekkiego,przystępnego,gawędziarskiego,po dowcipne,niejednokrotnie gorzko-ironiczne poczucie humoru,błyskotliwy zmysł obserwacji,inteligentne pointy...po prostu wszystko.
To jedna z niewielu książek,która dla mnie jest produktem skończonym,nie wymagającym absolutnie żadnych poprawek,idealnym zarówno pod względem formy,jak i treści.
Poza tym samo nowe,poprawione wydanie jest bardzo dopracowane,wręcz dopieszczone : piękny papier,twarda,kolorowa obwoluta,mnóstwo cudownych zdjęć.Wydawnictwo Bernardinum stanęło na wysokości zadania.
Wspaniała uczta dla oka i dla ducha. Polecam gorąco!

Moja ocena: 5/5

Opublikowane na stronie:  http://lubimyczytac.pl/ksiazka/78855/podroznik-wc-wydanie-ii-poprawione/opinia/1237348#opinia1237348

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.