niedziela, 30 kwietnia 2017

Stosik kwietniowy [2017]

Moi drodzy,

tym razem stosik nie dwuksiążkowy, ale całkiem zacny, bo składający się z książek ośmiu! Szał! No i te cudowności w tle :D





Od góry:

Kłopot z kobietami Jacky'ego Fleminga - prezent od Siostry - mądra, zabawna i motywująca książeczka, dobrze mieć ją pod ręką :)

Opowieści podróżnicze, Opowieści kryminalne i tajemnicze, Opowieści miłosne, groteski i makabreski Edgara Allana Poe - okazyjny zakup w księgarni wydawcy na wyprzedaży, dosłownie za parę złotych. Mogły się trafić egzemplarze niepełnowartościowe, ale moim niczego zarzucić nie można :)

Przerwana lekcja muzyki Susanny Kaysen - recenzencka od Repliki - bo byłam ciekawa wyznań kobiety, która spędziła pewien czas w szpitalu psychiatrycznym. Niesamowita lektura, już teraz wiem, że będzie to jedna z książek roku. O moich wrażeniach przeczytacie w tym miejscu.

Na wodach Północy Iana McGuire'a - recenzencka od DużegoKa - skusiła mnie okładka i opis wydawcy, natomiast to, co autor przygotował dla czytelnika jest zupełnie niewiarygodne! Dlaczego? Przeczytajcie!

Egzorcysta Williama Petera Blatty'ego - recenzencka od wydawnictwa Vesper - bo chciałam wreszcie skonfrontować wrażenia z filmu z literackim pierwowzorem. Moja opinia wkrótce :)

Opowieści tajemnicze i szalone Edgara Allana Poe - recenzencka od DużegoKa - przekład może nie powala na kolana, za to ilustracje są obłędne! Moją opinię przeczytacie tutaj.

Wpadło Wam coś w oko? ;)

21 komentarzy:

  1. Ten stosik należy do Poego! <3 I połowę z niego czytałam, świetne książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? 😁
      Poego rzecz jasna czytałam wcześniej, ale chciałam mieć jego opowiadania w jakiejś jednolitej formie 😉

      Usuń
  2. Kocham patrzeć na książki, ale twój stosik to już jest coś! Piękna zdobycz! Jestem ciekawa zawartości. "Kłopot z kobietami" zapowiada się obiecująco.. Chyba mam już kolejną pozycję na liście! :)

    ~Aneta

    http://takpapierowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺
      Polecam tę książeczkę, jest zabawna i megamotywująca!

      Usuń
  3. O, jednak jest Poe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! I wyłowiłaś Poego! Zaciekawiła mnie ta 'Przerwana lekcja muzyki'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco! Bardzo poruszająca lektura.

      Usuń
  5. Taka kolekcja opowiadań Poego - pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać w tym zestawie Twoją konsekwencję w wyborze lektur:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję ją zachować, czasem się udaje 😁

      Usuń
  7. Zacny stosik i do tego z książkami które sama chętnie bym przeczytala. Poego mam za sobą , teraz zabieram sie za egzorcyste ;) myśle ze na pozostałe pozycje tez zerknę . Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie czekam na wrażenia z lektury!
      Pozdrawiam również 😉

      Usuń
  8. Właśnie zaczęłam czytać "Na wodach Północy", więc się przekonam na własnej skórze, co pisarz zgotował czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki Poe bardzo chętnie bym przygarnęła... dobrze jest mieć klasykę na półkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik kuszący i piętrzący się na zniewalającym tle :)
    Jakie to szczęście, że chcociaz częściowo mogę głód ciekawości zaspokoić Twoimi wspaniałymi recenzjami! Nęcą mnie szczególnie zrecenzowane już przez Ciebie "Na wodach północy" i "Przerwana lekcja muzyki", ale nie sposób poprzestać tylko na nich, spoglądając na książkową wieżę kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.