sobota, 16 lutego 2013

Spotkanie blogerów w Gliwicach

Było rewelacyjnie! Co tu dużo pisać - niech żałuje, kto nie był. Uczestnikom dziękuję za wspaniały wieczór w gliwickiej Manufakturze, gorącą dyskusję przy kawie i babeczkach na tematy książkowe i okołoksiążkowe:) Mam nadzieję, że wkrótce spotkamy się ponownie, oby w szerszym gronie!


Od lewej z tyłu:  Magdalenardo, Ktrya, Kasia, Agnieszka (moja córka), Miqa, Scathach, Sardegna, moi
Od lewej z przodu: AneczkaArcher


Coś w sam raz dla moli książkowych: pyszne cappuccino, czekoladowa babeczka (a raczej jej marne resztki), no i stosik wymiankowy:)

Więcej fotek pewnie u dziewczyn na blogach:) A jako że apetyt rośnie w miarę jedzenia, już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!

36 komentarzy:

  1. Było rewelacyjnie :)
    Nie miałam pojęcia, Isadoro, że jesteś taką duszą towarzystwa :) Byłaś rewelacyjna i dzięki Tobie rozmowa zawsze się kręciła, bo mi czasem brakowało takiej jakiejś odwagi ;)
    Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania, było super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miqaisonfire - nie uwierzysz, ale na co dzień jestem ponurakiem:) Każda z nas sprawiła, że wieczór był wyjątkowy - no i Pan Kelner, oczywiście :P
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Aż mi się mordka uśmiechnęła :-) Zawsze podejrzewałam że Isadora to fajna kobitka ale gdy się spotkałyśmy też pozytywnie mnie zaskoczyła. Taką otwartością i szczerą sympatią od pierwszego momentu. I fakt, z nią niezręczne chwile ciszy raczej się nie zdarzają ;-)

      Usuń
    3. Naprawdę nie wierzę! :) Nie ma takiej opcji.
      Haha, masz rację Pan Kelner był naprawdę zabawny i jeszcze nam promocje dał :D

      Usuń
  2. Dziewczyny super spotkanko :)jak fajnie Was zobaczyć:) może kiedyś takie spotkanko w Rzeszowie będzie zorganizowane :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melania - ech, szkoda, że podróże tyle kosztują:) Ale może gdzieś, kiedyś uda nam się jednak spotkać:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. To był świetny babski wieczór :) I piszę się na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktrya - to tak jak ja:) Dawno się tak dobrze nie bawiłam:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Dziewczyny, ale żałuję, że nie udało mi się dojechać :( Mam nadzieję, że następne spotkanie odbędzie się bliżej centrum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia J. - ja też żałuję, że mieszkamy tak daleko od siebie:) Może na którychś targach książki się uda...:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Było świetnie :) Ależ ja uwielbiam takie spotkania! Ładują strasznie pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sardegna - zgadzam się, energii wystarczy mi chyba na cały tydzień:) A jak sobie przypomnę rozmowę o Greyu, to się chichram jak głupia:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Tak, tak to był świetny temat :)

      Usuń
  6. Takie spotkania zawsze są super, gdyż spotykają się ludzie o wspólnych pasjach i zainteresowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ci dopiero, nie wiedziałam że tyle blogerek mieszka w okolicach Gliwic :-) Strasznie Wam zazdroszczę tego spotkania, mam nadzieję że będą odbywać się znacznie częściej no i że kiedyś na któreś się załapię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alison2 - ja też byłam pozytywnie zaskoczona! Mam nadzieję, że kiedy będziesz w kraju, uda nam się zorganizować takie spotkanie!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Po tym wszystkim co się naczytałam nie ma innej opcji. A nawet gdyby nikt nie miał czasu mam nadzieję że Ciebie na spotkanie wyciągnę ;-)

      Usuń
  8. Zazdroszczę. I tyle :>

    Cieszę się, że narodziła się tradycja kolejnych spotkań, to takie fajne :D Szkoda tylko, że tak daleko ode mnie jesteście ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ksiazkowo - no, a kto był inicjatorem blogerskich spotkań? :) Też żałuję, że mamy do siebie tak daleko, no ale może uda nam się zgrać w czasie jakichś targów:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Przed chwila pisałam u Sardegny, że bardzo żałuję, że nie mogło mnie z wami być, ale może następnym razem się uda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa - mam wielką nadzieję, fajnie byłoby Cię poznać i spotkać na żywo:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Karolinka było bosko!
    Wszystkie jesteście świetne i bardzo dobrze czułam się w Waszym towarzystwie :)
    Już pisałam u Sardegny, że wróciłam tak emocjonalnie nabuzowana, że nie mogłam w nocy spać... no chyba, że to efekt półlitrowej kawy "Śnieżna Kula" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magdalenardo - miałam takie same odczucia:) A Twoja bezsenność to z pewnością efekt kompilacji potężnej dawki kofeiny i pozytywnej energii:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Było wspaniale!:)
    A rozmowa o Greyu... cóż, zeszła na niebezpieczne tereny :D Nieźle się uśmiałam!:)
    Cieszę się, że udało nam się kolejny raz spotkać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scathach - ja również bardzo się cieszę z naszego ponownego spotkania:) Było cudownie!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Miło się tak spotkać w czytelniczym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natasha - o tak, wrażenia są niezapomniane:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Ale miło Was zobaczyć! :) Fajnie, że spotkania są coraz częściej, może uda mi się kiedyś na jakieś wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna swawolna - widzisz, masz nad nami przewagę - miło byłoby spotkać i Ciebie!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. trzeba to koniecznie powtórzyć :) im szybciej tym lepiej :) dawno tak się nie uśmiałam jak wczoraj :) miło było znów Was zobaczyć :) ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne spotkanie, musiało być rewelacyjnie! Nie dość, że sobie pogadałyście, to jeszcze to połączenie kawy z babeczką dopełniło całości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po minach widać, że spotkanie udane!
    Pozdrawiam Was wszystkie cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za stworzenie wydarzenia na fb, bo gdyby nie Ty - nie wiadomo czy spotkanie by się odbyło. Było rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Wam dziewuchy, takie spotkania są rewelacyjnie, żałuję, że z mojego końca świata wszędzie mi daleko :/
    Miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i zazdroszczę fantastycznego spotkania :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Wyobrażam sobie jak fajnie było. :)

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.